Saturday 16 January 2010

Komen Dari Alam

Entah mengapa aku tetiba tergerak hati untuk membaca semula artikel lama yang aku tulis di dalam blog ini. Namun begitu antara artikel tersebut aku amat tertarik dengan artikel yang aku tulis pada 4 Februari 2009 bertajuk "Alam's Story". Aku terlihat ada komen baru oleh pembaca blog ini seperti ini.....


Alam said...
HYehyehye...Alam ni...heheh thks sbb ada cite psl alam..niway add me facebook under Alam Sytycd k..!c u there...
16 December 2009 04:28


Aku amat terkejut dengan komen tersebut. Adakah aku bermimpi? Tetapi kenyataannya ada secebis catatan atau komen dari seseorang yang telah menjadi bahan tulisan aku di dalam artikel "Alam's Story" iaitu Muhammad Haslam Abdul Rahman atau dikenali sebagai Alam.


Kepada Alam, aku ingin mengucapkan terima kasih kerana sudi membaca dan memberi komen di dalam blog aku walaupun kemungkinan hanya artikel tersebut sahaja yang beliau baca.


Aku berharap suatu hari nanti aku berpeluang berjumpa Alam dan bolehlah aku jadi wartawan tidak bertauliah. Hehe... Apa-apapun aku berbangga dengan anak Muar ini yang memiliki nama Muhammad Haslam atau Alam yang pernah memenangi pertandingan tarian 2007 "So You Think You Can Dance". Good Luck Alam and thank you...

No comments: