Wednesday 29 July 2009

Terima Kasih

Malam semalam jam 10.44 malam aku menerima sms dari seseorang yang bertulis seperti ini "Tahniah krn promotion, jgn kecewa, dlm blog nko ada sebut nama aku sikit kira ok le, .........."

Aku sebenarnya tidak tahu siapa yang menghantar sms tersebut kerana nombor maxis yang bermula dari 9 dan berakhir dengan 65 tiada dalam simpanan telefon bimbit aku. Aku kemudian membalas untuk mengetahui siapa sebenarnya pemilik nombor tersebut.

Kemudian jam 10.53 malam beliau membalasnya "Hahhaha hari2 aku baca blog nko, bagus juga luahan rasa tu, at least berterus terang, tapi kat itm dulu diam aje."


Aku terus tertanya-tanya siapalah beliau ini sebab masih lagi enggan memperkenalkan diri. Aku kemudian membalas lebih kurang macam ini "Tq kerana sudi membaca blog aku...."

Oleh itu aku ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada pembaca blog aku ini. Apa yang aku tulis adalah apa yang aku rasa, apa yang aku alami, apa yang aku lihat, apa yang aku dengar, apa yang aku baca dan apa yang aku ingin tulis. Kepada yang membaca dan memberi komen, terima kasih kerana sudi meluangkan masa terhadap blog aku ini. Kepada yang sekadar membaca sahaja terima kasih juga diucapkan sebab ada juga orang yang sudi membaca apa yang aku tulis.


Ermm... berbalik kepada kata-kata sms, aku ni pendiam ker. Aku pemalulah bukan pendiam. Hehe... Oleh kerana kita tidak begitu rapat maka mungkin itu yang menyebabkan aku dianggap pendiam. Kalau tak percaya tanya Zambran sebab selalu kena bebel dengan aku. Hehe... Apa-apapun terima kasih kerana masih mengenali aku serta mengikuti blog ini dan menghantar sms kepada aku malam semalam. InsyaAllah artikel akan datang aku akan menyambung "Kenangan di ITM" yang akan mencatat nama kau, Clark Gable.

No comments: