Sunday 14 December 2008

Blog Aku

Aku telah lama berhasrat untuk membuat blog tetapi memandangkan aku bukanlah seorang yang begitu pandai dalam hal-hal komputer dan internet membuatkan hasratku itu banyak tertangguh. Namun begitu hasrat itu tidak pernah padam dalam hati dan fikiranku. Oleh itu aku gagahkan jua untuk membuat blog ini. Aku pasti selagi aku tidak berani mencuba pasti aku tidak akan berjaya. Akhirnya inilah hasilnya.

Aku tahu blog aku ini pasti banyak kelemahan dan kekurangan. Oleh itu kepada pembaca yang telah singgah di blog aku ini samada aku kenali atau tidak mahupun yang mengenali aku atau tidak, diharap memahami situasi aku. Aku berharap akan ada ramai yang sudi membantu menjadikan blog aku amat bermakna. Aku amat mengalu-alukan tunjuk ajar yang berguna dari pembaca semua, tetapi jika dirasakan untuk memberi komen negatif atau merasakan ia tidak memenuhi citarasa pembaca harap lupakan aje dan carilah blog lain.

Aku mengharapkan sokongan anda dan berharap dengan adanya blog ini dapat menghubungkan aku semula dengan teman-teman persekolahan suatu ketika dulu. Maka hari ini bermulalah blog aku ini yang aku sendiri tidak tahu untuk menamakannya. Tapi yang jelas walau apa pun anggapan pembaca aku pasti "Aku Tetap Aku.."

No comments: