Wednesday 26 May 2010

Yahooo.. Cuti

Yahooo... aku gembira kerana akhirnya permohonan cuti aku untuk separuh hari pada Jumaat ini akhirnya diluluskan oleh boss Japanese. Walaupun "Head Division" memberi komen di dalam permohonan cuti namun aku tidak kisah kerana apa yang penting cuti diluluskan. Sebenarnya sejak semua permohonan cuti mesti diluluskan oleh boss Japanese, maka cuti aku sering sahaja diluluskan di saat akhir. Ini yang sering membuatkan aku di dalam penantian dan sering tension untuk memastikan cuti diluluskan. Apa yang menjadi masalahnya boss Japanese sering menundakan kelulusan permohonan cuti aku apabila ada sesuatu catatan dari Head Division. Apa yang membuat aku bengang apabila staff lain senang sahaja boss meluluskan permohonan cuti mereka walaupun selama seminggu.

Oleh kerana permohoanan cuti aku telah diluluskan maka tidak perlulah aku membuat kepala batu seperti dahulu yang memberitahu Head Division samada cuti aku diluluskan atau tidak yang pasti aku tetap tidak akan hadir untuk bekerja pada hari tersebut. Hehe....

No comments: