Sunday 16 May 2010

DPA Julai 1985

Beberapa hari yang lepas iaitu hari Jumaat aku ada menghubungi Mila untuk bertanyakan perkembangan reunion ITM Pahang. Untuk dipendekkan cerita Mila meminta aku menyenaraikan nama-nama bekas pelajar kursus Diploma Pentadbiran Awam (DPA), Institut Teknologi MARA (ITM) Pahang batch Julai 1985 dan emelkan kepada beliau.
  1. Amy Jarr (Antu)
  2. Arash Mohd. Zain
  3. Azmi Abu Bakar (Bilal)
  4. Azli Ripin (Selipar)
  5. Fendi (Pendita)
  6. Hamzah Ramli (Arwah-Somprak)
  7. Hashim Idris (Pak Malau)
  8. Hussain Moh (Birah)
  9. Kamaruzaman Md. Alif (Man Rapu)
  10. Khairuzaman Sidek (Man Gelap)
  11. Mohd. Helmi (Tengku)
  12. Mohd. Jamili (Jimmy)
  13. Mohd. Niza Simin
  14. Mohd. Nizam Kadir (Selambe Jr)
  15. Muliadi Marjohan (DO @ Guru Besar)
  16. Muzafar Ali
  17. Nor Afandi Othman (Clark Gable)
  18. Ramlan Malik (Mr T)
  19. Sharif Zafar (Che Teh)
  20. Sidi Lateh (Che Dat)
  21. Wan Mazlan Wan Zakaria (Apek @ Lemberg)
  22. Zuhairi Mahamood
  23. Faraliza Abdul Rahman (Rambo)
  24. Khamsiah Abd. Rahman (Beserah)
  25. Marina Othman (Che Puan)
  26. Norhuda Abd. Malik (Kuda)
  27. Rohani Abd. Latiff
  28. Rozita
  29. Siti Minah Bakar (Kak Chik @ KC)
  30. Zuraidah Md. Taib (Golden @ Mummy)

Inilah senarai nama-nama bekas pelajar ITM Pahang batch Julai 1985 dari kursus DPA yang aku masih ingat. Oleh itu jika ada nama-nama yang tertinggal ataupun tersalah ejaan aku pohon maaf terlebih dahulu, maklum sahajalah sudah 25 tahun berlalu dan majoritinya tidak pernah aku berjumpa selepas graduan. Jadi kepada bekas pelajar-pelajar DPA ITM Pahang Julai 1985 samada tersenarai atau tidak di dalam memori aku ini dan kawan-kawan yang tahu di mana mereka berada diharap dapat hubungi AJK reunion untuk memberi biodata masing-masing (kalau boleh berserta gambar dahulu dan terkini) seperti alamat, nama tempat bekerja, jawatan, emel dan no telefon.

No comments: