Saturday 13 November 2010

Broadband Buat Hal

Lama juga aku tidak menulis apa-apa samada di blog ataupun di facebook. Aku bukannya merajuk tetapi broadband aku buat hal. Aku ni bukan faham sangat pasal IT dan ingatkan ada masalah pasal line. Semasa aku balik ke Muar pada Hari Deepavali, cuba bertanya kepada kedai Maxis. Aku cuma mengangguk sahaja bila dikatakan aku dah terlebih guna dari yang sepatutnya. Terima ajelah walaupun tidak puas hati dengan penerangan tersebut.

Apabila kembali ke Johor Bahru, aku ke pusat Maxis untuk bertanya hal broadband aku ini. Staf tersebut menyatakan kemungkinan ada masalah software. Nasib baik aku membawa latop bersama untuk memudahkan beliau 'download' semula. Aku baru teringat mungkin semasa aku 'download' anti virus yang baru dan buang beberapa program yang tidak diperlukan staf kedai tersebut terbuangkan program yang berkaitan dengan broaband. Aik... memandai pula aku. Hehehe.... Lantaklah, yang penting sekarang dah boleh guna semula internet.

No comments: